YES, helt otroligt :D

2011-02-24 @ 21:28:58
Moahahaha, fasen va man känner sig duktig nu!!!
Som många utav er säkert vet så är jag en tjej som ALDRIG tränar mer än på idrotten i skolan, för jag inte har någon ork till det!

Men, nu har jag stått framför tven och spelat JUST DANCE 2 i säkert mer än 1 timma och jag är heeelt genomsvett nu!
Åså är det så sjukt roligt också :D Vilke rööövsvett jag har! Det är underbart ;)
Så nu har jag skapat ett en användare där och har ett eget träningsschema i veckan!
Haha, ja e så sjukt bra bara!! En stor applåd för mig, för detta är något som ingen trodde kunde hända!! :D


Hahahaha så lycklig & röd !

Kommentarer

Postat av: Anna

EMO!!!!

2011-03-23 @ 12:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback