Blablabla!!

2011-05-11 @ 10:47:16
Jag vet iaf att jag behöver hjälp med in fruktansvärda jobbångest!
Jag får panik, vill inte jobba på sjukhus & vill inte sommarjobba inom psyk...
Känner att ja bara vill ringa & säga att jag inte vill ha det & jobba på Ica istället eller nått, haha!

Mjamja, men idag vill jag jätte gärna träffa min älskling, så ska försöka med detta ;)
Nu sitter jag i skolan & längtar tills vi har lunch, för Saras mage låter i hela klassrummet!
Puss på er! ♥♥


Haa, nu e du inte så BIFF längre sötnos? :P

Kommentarer

Postat av: BIFFEN

Hahahaha. nja om man jämför med en plast docka så;) annars känner jag mig faktiskt jävligt biff ändå:) Älskar dig <33

2011-05-11 @ 16:01:31

Postat av: Sessan

Hahaha du är så sööt älskling :D <3 Älskar dig med!

2011-05-15 @ 20:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback